Föräldrakooperativa förskolan Skorpan

Föräldrakooperativa förskolan Skorpan Hemsida från www.brfhemsidan.se

OVERVIEW

The web site forskolanskorpan.se presently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have traversed one page inside the website forskolanskorpan.se and found zero websites associating themselves with forskolanskorpan.se.

FORSKOLANSKORPAN.SE TRAFFIC

The web site forskolanskorpan.se is seeing variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for forskolanskorpan.se

Traffic ranking (by month) for forskolanskorpan.se

Traffic ranking by day of the week for forskolanskorpan.se

WHAT DOES FORSKOLANSKORPAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of forskolanskorpan.se Mobile Screenshot of forskolanskorpan.se Tablet Screenshot of forskolanskorpan.se

FORSKOLANSKORPAN.SE SERVER

Our crawlers diagnosed that a lone root page on forskolanskorpan.se took two thousand three hundred and twenty-six milliseconds to stream. I identified a SSL certificate, so we consider forskolanskorpan.se secure.
185.99.36.62

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We revealed that this domain is employing the Microsoft-IIS/8.5 operating system.

Föräldrakooperativa förskolan Skorpan

Föräldrakooperativa förskolan Skorpan Hemsida från www.brfhemsidan.se

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Mulle, knytte and knopp." I noticed that the web page also stated " Mulle, knytte and knopp." They also said " Välkommen till förskolan Skorpan! Skorpan är en privat I Ur och Skurförskola med inriktning mot natur- och friluftsliv. För oss är föräldrasamverkan viktigt och att du får vara delaktig i ditt barns vardag. Ring oss då och boka en tid för ett besök. Vilka personuppgifter kan sparas? Vem ser dina perso." The meta header had Förskola as the first optimized keyword. This keyword is followed by Dagis, Barnomsorg, and brfhemsidan which isn't as important as Förskola.

ANALYZE SIMILAR WEB SITES

Kyrkans Förskola Stjärnan

Bloggen ligger för nuvarande nere and kommer inte uppdateras en tid framöver. En dag på Zoo i Köpenhamn. Flamingona var första djuren vi träffade på. Vi var riktigt hungriga när matsäcken plockades fram. Vi såg när tigrarna blev matade. Det var häftigt! Gamla björngrottan var nu en lekplats. Glass innan vi åkte hem.

Förskolans värld

Vi vill tipsa om bra penslar som vi köpte in i våras från Svanströms. Bra penslar för de lite yngre barnen då inte skaften är så långa, utan korta och greppvänliga. Sandra Düberg and Anette Lindberg. Sandra Düberg and Anette Lindberg.

Montessoriförskolan Uno

Med Montessoripedagogiken och dess filosofi som grund sätter vi alltid barnet i centrum, vilket innebär respekt och ödmjukhet inför varje barns olika behov och förutsättningar. Vi är ett personalkooperativ med 36 barn indelat på två avdelningar, Mio och Solo. Vi har en egen kock som lagar god mat. Förskolan ligger naturskönt längs med Umeälven med en härlig utegård som vi använder året om.

Förskolan Viljan

Här växer både vuxna och barn. Förskolan Viljan är en fristående verksamhet som drivs av Vesnas Förskolor i Kungälv AB. Vårt framgångsrecept är pedagoger som får utvecklas och utmanas i en dynamisk organisation som anpassas efter verksamheten. I denna miljö växer och utvecklas både vuxna och barn såväl som individer och som grupp. Vi ser fram emot att höra från dig,. Vesna Birkedahl och alla härliga Viljor. Kan vi inte göra så där med ull igen? .